Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ايران استخدام، كارشناس خدمات پس از فروش ايران استخدام، كارشناس خدمات پس از فروش

ایران استخدام

مراحل تبديل شدن به يك كارشناس خدمات پس از فروش

واقعيت اين است كه هرچقدر تجربه و مهارت شما در اين زمينه بيشتر باشد شانس شما براي پذيرش شدن در موقعيت‌هاي شغلي بهتر و سمت‌هاي بالاتر بيشتر شده و درنتيجه درآمد شما نيز افزايش پيدا خواهد كرد. اما ابتدايي‌ترين و درعين حال اصلي‌ترين مراحل براي اينكه بتوانيد يك كارشناس خدمات پس از فروش شويد به شرح زير است:

اتمام دوران دبيرستان و گرفتن مدرك ديپلم:
اين روزها تقريبا تمامي كارفرمايان براي استخدام كارجو داشتن حداقل مدرك ديپلم را جز الزامات ذكر مي‌كنند. البته واضح است كه شما با داشتن مدرك ديپلم مي‌توانيد در ابتدايي‌ترين موقعيت كاري در اين زمينه استخدام شويد.

ادامه تحصيل و كسب مدرك دانشگاهي:
همان‌طور كه قبل‌تر نيز اشاره كرديم، داشتن مدرك كارداني و يا كارشناسي، بخصوص در رشته‌هاي اقتصاد، بازاريابي يا رشته‌هايي از اين قبيل مي‌تواند تاثير بسيار زيادي در پيدا كردن يك كار خوب در زمينه خدمات پشتيباني براي شما داشته باشد.
البته شما مي‌توانيد با مدرك ديپلم خود استخدام شويد و درحين اشتغال به‌كار تحصيلات خود را نيز ادامه دهيد تا بتوانيد ارتقاي شغلي پيدا كنيد و درآمد بيشتري داشته باشيد.

كسب تجربه:
داشتن تجربه در هرزمينه شغلي يكي از اركان مهم استخدام و كسب درآمد است. شما مي‌توانيد به‌عنوان كارآموز در شركت‌ها استخدام شويد و مهارت‌هاي مورد نياز اين شغل را بصورت عملي بياموزيد. يا حتي مي‌توانيد مدتي به‌عنوان يك نقش دفتري يا اجرايي مشغول به‌كار شويد تا بتوانيد مهارت‌هايي مانند خدمات‌دهي و ارتباط با مشتري، كار با نرم‌افزارها، تايپ و… بيشتر آشنا شويد.
بسياري از كارفرمايان براي اين شغل مشتاق استخدام كارشناسان خدمات پس از فروش هستند كه سابقه كار دفتري يا كار در بخش فروش را داشته باشند.

كارشناس خدمات پس از فروش

كسب مهارت‌ها و آموزش‌هاي مورد نياز:
مهارت‌هاي مورد نياز براي افزايش شانس استخدام كارشناس خدمات پس از فروش را بررسي كرده و شروع به يادگيري آن‌ها كنيد. همچنين يادگيري استفاده از برنامه‌هايي مانند سيستم‌هاي CRM و ERP مي‌تواند تاثير خوبي در استخدام شما داشته باشد.
فراموش نكنيد كه در رزومه خود به تمامي مهارت‌ها و گواهينامه‌هايي كه در اين زمينه داريد اشاره كنيد.

به دنبال كار در زمينه‌ي شغلي باشيد كه بتوانيد از دانش و نقاط قوت خود استفاده كنيد:
همان‌طور كه مشخص است اين شغل مي‌تواند در انواع زمينه‌هاي كاري از جمله پزشكي، مهندسي، داروئي و… باشد. به همين جهت بهتر است شما باتوجه به علاقه، دانش و نقاط قوتي كه داريد يكي از اين زمينه‌ها را انتخاب كنيد.
بطور مثال اگر تحصيلات دانشگاهي شما مرتبط با كامپيوتر بوده است، يا اگر به دليل علاقه شخصي اطلاعات زيادي در اين زمينه داريد مي‌توانيد در شركت‌هاي فروش نرم‌افزار و يا قطعات كامپيوتري مشغول بكار شويد.

بروز باشيد:
باتوجه به پيشرفت سريع و مداوم علم و تكنولوژي بروز بودن در هر شغلي يكي از اصلي‌ترين نكات رسيدن به موفقيت محسوب مي‌شود. در اين شغل نيز نياز است كه هميشه درباره آخرين محصولات و فناوري‌هاي صنعتي كه در حال فعاليت در آن هستيد، اطلاعات كسب كنيد. به‌اين منظور مي‌توانيد در كنفرانس‌ها، همايش‌ها و نمايشگاه‌هايي كه در اين زمينه برگزار مي‌شود برويد و با ساير افراد فعال در اين حوزه تبادل اطلاعات كنيد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/5 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :